Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2010

...................

Ξερεις κάτι??Το πρόβλημα είναι δικό σου..προσπαθείς να τα ρίξεις όλα πάνω μου για να λες οτι εγώ έφταιγα..και ότι δεν υπάρχει λόγος να το ψάξεις άλλο..Αυτά τα ''Φτου ξελευθερία''όμως να πας να τα πεις αλλού..ένα παιδάκι είσαι που δεν του κάναν το χατίρι και σπάει μπροστά του ότι βρει...αυτό είσαι!!Ξες κάτι?Προσπαθώ να σε καταλάβω γιατί ξέρω πως έχεις δίκιο..στο χέρι μου ήταν όλα..ναι!Αλλά μετά την χθεσινή συζήτηση κατάλαβα πολλά....οχι!δεν φοβάμαι την αλήθεια όπως λες...παραδέχομαι τι έχω κάνει..πού έχω φταίξει..όμως μην μου λες ότι σου χάλασα τη ζωή και ότι ο΄,τι σου έλεγα ήταν ένα ψέμα..-ήμουν ένα ψέμα-...να'ξέρες πόσο μπορεί να με πλήγωσε αυτό που είπες..μου είπες πως δεν θες να σου λέω πως σ'αγαπάω γιατί αν σ'αγαπούσα δεν θα φερόμουν έτσι..και αυτή την λέξη να μην την χρησιμοποιώ για ψέμματα..

Τί να σχολιάσω?ΤΙ??Τελικά ποτέ δε θα με καταλάβεις..και δεν πειράζει...σε δικαιολογώ γιατί ναι!σε κούρασα πολύ...όμως και στο δικό σου χέρι ήταν να μείνεις ή να φύγεις..Δεν είμαι αχάριστη όπως με στολίζεις..είμαι....ειμαι...ούτε εγώ μπορώ να βρω τη λέξη ΤΙ είμαι...αχάριστη όμως μία φορά δεν είμαι..Εκεί που λέω οτι θα κάνω μια νέα αρχή πάλι γυρνάς στο μυαλό μου και φέρνεις τα πάνω κάτω..με ένα σου βλέμμα...μία σου λέξη..μία σου κίνηση...Γιατί να μου συμβαίνει αυτό??Τη μια ειμαι με τον Ο και όλα καλά..ξέρω οτι μαζι του θέλω να είμαι,γιατί όσο καιρό δεν ήμασταν μαζί πάσχιζα να τα βρούμε..και τώρα που είμαι μαζί του πάλι ο Σ να με κυριεύει..Α,ρε Σ .....μόνο να ήσουν στη θέση μου για μία μέρα..θα μου πεις βέβαια αν ήμουν εγώ στη θέση σου να έβλεπες πως θα ήμουν..ναι..δεν αμφιβάλλω..άλλωστε στο είχα ξαναπεί πως δεν ξέρω αν θα το αντεχα εγώ όλο αυτο!!Σήμερα φεύγει το 2010...μπαινει μια νέα χρονιά..απ'την μια θα ήθελα να φυγει...γιατι ήταν η πιο πολυπλοκη χρονιά..απ'την αλλη δε θέλω γιατί μέσα στα ασχημα υπήρχαν και κάποια πολύ όμορφα...και πάνω απ'όλα εσύ..με φοβίζει το 2011...είναι άγνωστο..απρόβλεπτο..και θέλω και δεν θέλω να υπάρχεις μέσα σ'αυτό..μου είπες χθες πως θα μπει η χρονιά και θα είσαι κομμάτια για τελευταία φορά για'μένα..έτσι για να μπει καλά η χρονιά...για να λες οτι μπήκε με το όνομα μου..

Αχ ρε γαμώτο..γιατί να τα έχω κάνει τόσο σκατά?Πφφ....και οπως λεει και ένα τραγούδι..
-ΚΑΙ ΑΝ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΩΣ ΠΕΡΝΑΩ..ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ 2 ΨΕΜΜΑΤΑ...1 ΠΩΣ ''ΔΕ Σ'ΑΓΑΠΑΩ'' ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΩΣ ''ΣΕ ΞΕΧΑΣΑ''.....
                                    ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΜΕ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ..Σ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΚΑΙ Σ'ΑΓΑΠΑΩ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ..ΑΠΟΤΕΛΕΙΣ ΤΟ ΠΙΟ ΞΕΧΩΡΙΣΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΣΤΗ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ!!!

10 σχόλια:

Mairaki είπε...

Μικρή μου...που πήγαν οι μέρες ευτυχίας που περνούσες....??? τί έγινε και τόσο γρήγορα αρχίσατε τα κατηγορώ....???

Litsaki είπε...

Δεν εχει να κάνει με τον Ο....(το άτομο με το οποιο είμαι)..αλλα με τον Σ...μ'αυτον τον οποιο περνουσα ολες αυτες τις καταστασεις..μ'αυτον που πανω στην πλατη αλλου περνούσαμε καλα...καταλαβες ??Εκει που λεω οτι θα ειμαι με τον Ο και οτι θα προχωρησω μπροστα παλι με γυρναει πισω ο Σ ...

Katerina είπε...

Χρόνια Πολλά,
Καλή Χρονιά με υγεία!!

Litsaki είπε...

Καλη χρονια Κaterina μου..με υγεια πανω απ'ολα..και θετικες σκεψεις οσο μπορούμε..:)

Mairaki είπε...

μην τον αφήνεις να σε γυρνά μικρή μου....είναι δύσκολο το ξέρω...αλλά όσο αφήνεις κάποιον να σε τραβά πίσω...τόσο στάσιμη θα μένεις...έχεις την ευκαιρία να ξεφύγεις...κάντο!!!!
σε φιλώωωω

Litsaki είπε...

Δεν ξέρω αν έχω τη δύναμη..δε θα πω μεγάλα λόγια..μακάρι να τα καταφέρω..φιλακια ΜΑΙΡΑΚΙ μου!!

Ανώνυμος είπε...

πωπω εξομολογηση...ανατριχιασα..αχ μπαρμπυ μου...τι να πω!!εχω περασω παρομοια γλυκια μου...σε νοιωθω...

προφήτηs είπε...

είσαι σίγουρη ότι έχεις επιλέξει τι θέλεις;ποιον κ για ποιους λόγους;

κάποιες λέξεις είναι εύκολες, όμως οι πράξεις είναι αυτές που σε οδηγούν εκεί που πραγματικά θες

καλή χρονία, κ ελπίζω να εχεις ότι επιθυμείς

Litsaki είπε...

κόκκινο φουστάνι...σ'ευχαριστώ γλυκιά μου..τώρα θα γράψω και τη συνέχεια..διάβασέ την αν θέλεις να δεις πόσο μπερδεμένα είναι όλα...πφφ...το οτι με νιώθεις με κάνει να σκέφτομαι οτι τελικά υπάρχουν άτομα που λίγο πολύ το βίωσαν και καταλαβαίνουν..:*

Litsaki είπε...

Προφήτη μου..χμμ..και εγώ το σκέφτομαι αυτό πολλές φορές..όμως επειδή είχα χωρίσει τελευταία απ'το άλλο το άτομο έλεγα πως δεν μπορώ χωρίς εκείνον..τώρα που είμαι μαζι του πάλι σκέφτομαι τον άλλο..νευριάζω με τον εαυτό μου που δεν ξέρω τι μου γίνεται..:(:(:(