Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2010

Ξανά μαζί

Καλή σας μέρα και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σε όλους!!1μέρα έμεινε ακόμα για τα Χριστούγεννα..πότε πέρασε ο καιρός και φέτος??Έτσι μεγάλωσα,και δεν κατάλαβα τίποτα..τέλος πάντων..
Εχθές το βράδυ  ήταν όλο δικό μου και του Ο...Ναι..βγήκαμε επιτέλους..Πήγαμε σινεμά..πλήρωσε αυτός τα εισητήρια..και αφού κλείσαμε τις θέσεις καθήσαμε εκεί στο συντριβάνι που είχε το εμπορικό γιατί είχαμε μπροστά μας 30λεπτα μ'εχρι να αρχίσει η ταινία..ήταν τόσο όμορφα..μ'αγκάλιαζε..με φιλούσα..και ένιωθα πολύ όμορφα...το έβλεπα στα μάτια του οτι του έλλειψαν όλα αυτά..κάθε αγκαλιά πρόδιδε αγάπη..καάθε φιλί το ίδιο...δεν με άφηνε..μπήκαμε να δούμε την ταινία και μου έδινε ποπ-κορν στο στόμα..με τραβούσε να με φιλίσει ξανά και ξανά..ήταν ένας άλλος Ο..και αυτό με έκανε να τον θέλω πολύ..όταν φύγαμε απο'κει πήγαμε οι δυο μας με το αμάξι κάπου για να χαλαρώσουμε..δεν κρατηθήκαμε λεπτό και αμέσως τα 2 σώματα γίναν 1..μου είχε λείψει το σώμα του,τα φιλιά του,με λίγα λόγια ο ίδιος του ολόκληρος!!Γύρισα σπίτι μετά..με έφερε αυτός και ανέβηκα επάνω...ξέχασα να πω πως χθες είχαν χορό όλα τα σχολεία,μέσα σ'αυτά και το παλιό το δικό μου σχολείο...θα πήγαιναν οι ''φίλες'' μου,και το βάζω σε εισαγωγικά γιατί λυπάμαι γι'αυτο που μας ενώνει..γιατί χαζή δεν είμαι..όποτε υπάρχει ανάγκη είναι εκεί..τελος πάντων δεν θέλω να συζητήσω γι'αυτο..εκεί που θέλω να καταλήξω είναι πως θα ήταν εκεί και ο Σ..πφφφ...δεν πρέπει να τον σκέφτομαι όμως το μυαλό δεν μπορώ να το ορίσω..προσπαθώ να μην το κάνω αλλα όταν είμαι σπίτι και μόνη τον σκέφτομαι..θέλω δε θέλω..αναρωτιόμουν τι να κάνει...πως να είναι εκεί..άραγε αναρωτήθηκε μήπως είμαι και εγώ εκεί με τις άλλες?'Η δεν τον 'ενοιαξε?Τραγουδούσε όπως εκείνη τη μέρα στο καραόκε και μου αφιέρωνε τίποτα και ας μην ήμουν εκεί,ή ήταν με καμμιά άλλη??Αχ Θεέ μου..δεν πρέπει να σκέφτομαια τίποτα απ'όλα αυτα..πρέπει να εστιάσω στον Ο τώρα...τόσο καιρό αυτο αφού ήθελα..απλά όσο να'ναι είναι δύσκολο..δε πέρασα και λίγα με τον Σ...δε ξέρω τι να πω..τι να σχολιάσω..σίγουρα δεν τον ξεχνάω..απλά θέλω να περάσει αυτή η κατάσταση τώρα..και να τον θυμάμαι χωρίς να νιώθω αυτό τον κομπο..τη θηλια στο λαιμό...να κρατήσω όλα τα καλά όπως και αυτό έχω κάνει,και να χαίρομαι αν είναικαι αυτός καλά γιατί στο κάτω κάτω δική μου επιλογή ήταν..και ίσως αυτό να με φοβίζει..δεν θέλω να φοβάμαι για τις επιλογές μου..Θέλω να πάνε όλα καλά..και αν όπως λένε ο χρόνος είναι ο καλύτερος γιατρός τότε να μην βγω απ'τη λίστα του,αλλά να με γιατρέψει και να επουλώσει κάθε αμφιβολία..κάθε αναστολή μου..να με κάνει να περνάω τέλεια και που και που να με αφήνει να γυρνάω εκεί πίσω και να χαμογελάω για όσα εχω περάσει μαζί του..Τώρα πρέπει να κοιάξω τον Ο...πολύ τον κορό'ι'δεψα όλον αυτό το καιρό και δεν το άξιζε καθόλου..ήταν και είναι εδώ..καιρός να είμαι και εγώ εδώ για όσο χρειαστεί..και αυτή τη φορά ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ και όχι με ψέμματα..λίγη αξιοπρέπια μου έχει μείνει..μην την χαραμίσω και αυτή...βέβαια δε ξέρω πόσο θα τα κάνω όλα όσα λέω,όμως θέλω να προσπαθήσω για το καλύτερο..και θα το κάνω!!Αν και φοβάμαι να το πω,θα το κάνω..ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΑΡΧΗ όπως είπε και ο Ο...  !!!!

5 σχόλια:

Katerina είπε...

καλά Χριστούγεννα να έχεις

υγεία και πάλι υγεία
ότι πιο πολύτιμο!!!

Mairaki είπε...

γλυκούλα μου...το γεγονός και μόνο οτι τελικά επέλεξες...να μην κοροιδεύεις κανένα σας...είναι ένα μεγάλο βήμα...είναι αρχή ακόμη και κάθε τόσο που θα γυρνά το μυαλό σου θα πονάς...και θα νοσταλγείς...με τον καιρό όμως ναι!!! θα θυμάσαι και θα χαίρεσαι...(στο λεω απο πείρα)....αυτή την στιγμή εστίασε σε έναν άνθρωπο που σε κάνει να περνάς καλά και σε νοιάζεται...το αύριο δεν το ξέρουμε...θα ζείς μαζί του το τώρα....
...πραγματικά χαίρομαι για σένα!!!!
Είμαι σίγουρη οτι αυτά τα Χριστούγεννα σου θα είναι απο τα πολύ όμορφα...Σε φιλώ πολύ πολύ!!!

Marsy είπε...

Κοίτα να το χαρείς και μη σκέφτεσαι τίποτε άλλο. Απλά ζησ' το. Καλές γιορτές να έχεις και πολλά φιλάκια!

Litsaki είπε...

Χρόνια πολλά σε κάθε μια σας ξεχωριστά..Να'στε καλα για ο,τι μου λέτε γιατί μου δίνει δύναμη..
MAIRAKI μου,έχεις απόλυτο δίκιο όσον αφορά το ότι επέλεξα να μην κοροιδεύω κανένα..φοβάμαι όμως..θέλω να ελπίζω ότι όλα θα πάνε καλά...όσο για τον χρόνο,μακάρι να κυλήσει τόσο μα τόσο όμορφα..!!
Σας εύχομαι όλες να περάσετε τέλεια και να μην αφήσετε τίποτα να σας ρίξει..όπως θα κάνω και εγώ όσο μπορώ...φιλακια πολλααααααααααααααααααααα!!!!! :)

Εκείνη.. είπε...

κουκλίτσα μου, θα συμφωνήσω 100% με το mairaki! σημασία έχει ότι κατέληξες κάπου και αυτό είναι μια αρχή.. και με τον καινούργο χρόνο στο κατώφλι της πόρτας μας αυτό είναι ότι καλύτερο!

Σου εύχομαι μια υπέροχη νέα χρονιά με λιγότερα διλήμματα και πολλά πολλά χαμόγελα και ευτυχία να τρέχει κι απ'τις τσέπες σου!

Φιλιά πολλά!