Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2010

Ολα για καποιο λογο γινονται ....

Παράξενη η ζωή...Να τελικά που όλα έχουν το λόγο τους που συμβαίνουν...Βαριόμουν να έρθω...και όμως ήρθα για μια μπύρα..Άλλωστε και χθες δεν ήρθα..και ήρθαν μετά απο λίγο -αυτά τα άτομα- ....
Δεν ήταν να έρθω,ήρθα είδα και αυτούς...λίγο παράξενο για να είναι τυχαίο...ξέρει πως μου φέρεται η ζωή τελικά..
Ματιές??-Ελάχιστες που να τις καταλαβαίνω...
Κινήσεις?-Χμμ...περίεργες...
Στάση σώματος?-Προς τα εμένα...
Ντάξει..δεν με νοιάζεις και πολύ...άλλωστε ποτέ δεν ένιωσα κάτι...ένας''παλιός'' ενθουσιασμός  ήσουν..απλά ξες...είναι αυτό το ''κάτι'' που σε γυρνάει λίγο εκεί πίσω.... Περνάει λιγη ώρα ώσπου
μια άλλη *παλιά*(?)ύπαρξη μπήκε και ήρθε και κάθησε δίπλα στον άλλο...(πάλι καλά που είναι φίλοι γιατί αν δεν ήταν θα τραβούσα τα μαλλιά μου..και το λές γιατι δυο άτομα από τα παλιά μέσα στο ίδιο μαγαζί και με άσχετες παρεές,λίγο too much θα ήταν)τεσπα...Μπαίνεις.Με κοιτάς.Πωωωω!!! πόσο καιρό είχα να σε δω??Αχ είσαι τόσο όμορφος....Δεν άλλαξες....το ίδιο όμορφο και σκανταλιάρικο προσωπάκι βλεπω..Τα βλέμματα πάνε και έρχονται...κολλάς πάνω μου..προσπαθώ να μην γελάσω...αχ Θ εε μου...τι μου κάνεις??Εχω που έχω τα δικα μου...τώρα τι μου εμφάνισες και αυτους?-αυτόν- καλύτερα??!!!Οχι εντάξει...δεν νιώθω κάτι απλά είναι περίεργο...Μην με κοιτάς και εσύ έτσι...αμάααααν πιαααα...πφφφ....Το βλέπω!Κάτι σε πνίγει..κάτι θελεις να μου πεις και ξέρεις πως δεν γίνεται...καλύτερα να φυγω...δεν μας κάνει καλό και τους 2 όλο αυτο...Περνάει ακόμα λίγη ώρφα..Επιτέλους...όσο θέλω  να φύγω,άλλο τόσο θέλω να κάτσω,όμως τελικά φεύγουμε...
Με κοιτάς....Σας κάνω νεύμα στέλνοντας ένα φιλί και φεύγω...είμαι έξω απο το μαγαζί και γυρνάς κοιτάς...φεύγω...έφυγα.....μην έρθεις ποτε....ούτε εσύ,ούτε κανένας....ΘΕΛΩ -ΜΟΝΟ- ΝΑ ΒΡΩ ΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΜΟΥ......(Μέχρι και αυτή φοβάμαι να τη βρω)Πόσα λάθη Θεε μου έχω κάνει??Πόσα δικαιώματα???Σκέφτομαι και αναρωτιέμαι γιατί να μου συμβαίνει αυτό??Αν δεν πήγαινα εκεί να δω τα κορίτσια,ούτε που θα τους-τον εβλεπα...και όμως πήγα...και όμως τους είδα....Γκρρρ....Ν.Ε.Υ.Ρ.Ι.Α.Ζ.Ω ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ.....ενα πραγμα μονο....-ας ελπίσουμε απο δω και στο εξής να μην ήταν η αφορμή για να συμβεί τίποτα κακό....τώρα απλά προχωράω και σκέφτομαι όσο μπορώ θετικά....

2 σχόλια:

Εκείνη.. είπε...

Αγγελική Ηλιάδη - Χαμογελώ και προχωράω..

Δεν ακούω ιδιαίτερα ελληνική μουσική, όμως έτυχε να πέσω σε αυτό το κομματάκι τελευταία και μου έφτιαξε την διάθεση... Ελπίζω και εύχομαι να κάνει το ίδιο και σε σένα!

Φιλιά γλυκά!

Litsaki είπε...

Δεν κοιτάζω πίσω ξανά
Δύναμη μου το παρελθόν μου
Προχωράω, φεύγω μπροστά
Το χρωστάω στον εαυτό μου
-Aυτό το σημείο ειναι νομίζω που μου ταιριάζει...και σ'ευχαριστω για την 'ομορφη διάθεση που μου προκάλεσε το τραγ.αυτ'α τα 3 και κάτι παραπάνω λεπτά !!