Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010

ΘΕΛΩ...

Τοοοσα πολλα παλι στο κεφαλι μου...Αυτη η επιπολαιοτητα τον σκεψεων μου και εγω ανημπορη να παρω τη ζωη στα χερια και να κανω τις επιλογες μου...δεν ξερω τι ειναι αυτο με κραταει εδω πισω..κολλημενη..ξερω μονο οτι ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ!!!Ψαχνω να βρω καποιον να στηριχτω αλλα εμπιστοσυνη πλεον πουθενα..Ατομα που εταζαν παντοτινη φιλια κρυβονται πισω απο μασκες συμφεροντων..και τωρα..μονη να λυσω ο,τι με προβληματιζει....δεν ξερω τι μου φταιει...δε ξερω αν μπορω να σταθω στα ποδια μου μονη μου...εχω απογοητευτει απο τα παντα..απο φιλιες,αγαπες,σχεσεισ ζωης,επιλογες,οικογενεια....

Οκ..οκ...δε λεω..δεν ειμαι κανενα κοριτσακι που δεν περναει καλα η ειναι μονο του τελειως στη ζωη..ομως εχω κλειστει πολυ στον εαυτο μου...δεν εχω διαθεση για τιποτα..ολους τους φοβαμαι και πιστευω οτι δε θα ξαναβρω καποια σωστη φιλη να μεινει διπλα μου...ουτε οτι θα κανω τις σωστες επιλογες για τον ανθρωπο που θα επιλεξω να εχω διπλα μου...ουτε οτι γενικα θα κανω στη ζωη μου αυτο που μου αρεσει και και με ευχαριστει...ειμαι τοσο μπερδεμενη που ακομα και τωρα που γραφω δε ξερω πως να πω αυτα που νιωθω..Το μονο που θελω πραγματικα μεσα απο την ψυχη μου ειναι να ξημερωσει μια μερα που ολα θα εχουν παρει το δρομο τους..θα εχουν μπει σε μια ευθεια και εγω θα ειμαι αυτη που θα κραταει τα ηνια και θα καθοδηγει την αμαξα...


ΘΕΛΩ.. ΝΑ ΕΧΩ ΜΙΑ ΣΩΣΤΗ ΦΙΛΗ
ΘΕΛΩ ..ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΗ ΖΩΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ
ΘΕΛΩ.. ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΩ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΟΜΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ
ΘΕΛΩ .. ΝΑ  ΕΧΩ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ 
ΘΕΛΩ..ΝΑ ΜΙΛΑΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΧΩ ΠΑΡΑΜΕΛΗΣΕΙ
ΘΕΛΩ..ΝΑ ΕΧΩ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΟΣΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ
ΘΕΛΩ..ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΑΛΟ
ΘΕΛΩ..ΝΑ ΞΕΧΑΣΩ ΤΟΝ Σ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΤΑ ΚΑΛΑ
ΘΕΛΩ..ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ
ΘΕΛΩ..ΝΑ ΜΗΝ ΣΤΕΝΑΧΩΡΩ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΑ
ΘΕΛΩ..ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΝΑ ΤΡΩΩ ΧΑΖΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
ΘΕΛΩ..ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ
ΘΕΛΩ..ΝΑ ΓΙΝΩ ΟΠΩΣ ΠΑΛΙΑ Η ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ
ΘΕΛΩ..ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΜΑ ΜΕΝΩ ΣΤΑΣΙΜΗ
                 Θ.Ε.Λ.Ω    Ν.Α   Ζ.Η.Σ.Ω !!

Δεν υπάρχουν σχόλια: