Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2010

Καλο μηνα !!

Καλο μηνα σε ολους!!!Δε ξερω τι μας επιφυλασσει ο Δεκεμβρης ομως ειναι ο τελευταιος μηνας του 2010 ...Ακομη ενας χρονος περασε...μαζι του και ολοκληρες καταστασεις..ειτε καλες ειτε κακες...Θελω να φυγει..δε ξερω γιατι..μαλλον γιατι θελω να μπω σε κατι καινουριο....μαζι με τον χρονο που θα αλλαξει δηλαδη,να αλλαξω και εγω καποια επιπολαια στοιχεια του χαρακτηρα μου...η ισως γιατι θελω να προσπερασω τα λαθη μου και να πω πως θα ειμαι αυτη που ημουν παλια...τωρα νομιζω πως ξερω κατα καποιο τροπο τι μου λειπει..και αυτο που μου λειπει καλος η κακος το εδιωξα αν οχι τοσο μακρια,αρκετα...δε ξερω τι θα γινει...ελπιζω ολα να κινηθουν προς τη δικη μου κατευθυνση !!Με νευριαζουν οσοι ασχολουνται μαζι μας...ΠΑΝΤΑ αυτο γινοταν..αλλα πραγματικα θα'θελα να'μαι απο μια  μερια να σε βλεπω πως τα χειριζεσαι ολα..τι τους λες,πως το λες...δε ξερω...το μονο που ξερω ειναι οτι θα σε καταλαβω..και θα το κανω γιατι εκανες και εσυ το ιδιο για'μενα...δε ξερω τελικα που διαφερουμε και που ταιριαζουμε σε αυτο το θεμα ομως περιμενω..περιμενω να δω κατι....και κυριως να δω οσα δεν εχω δει μεχρι τωρα-ΜΑΖΙ ΣΟΥ- ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: