Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010

Τεντωμενο σχοινι ...

Ολα καλα με το θεμα που ανησυχουσα...τωρα ναι!Μπορω να γραψω νομιζω..το χρειαζομαι να γραψω μαλλον γιατι για χιλιοστη φορα τα παντα ειναι ΤΟΣΟ μπερδεμενα...ΓΙΑΤΙ Θεουλη μου??Γιατι??Δε ξερω ποιο ειναι τελικα το προβλημα μου...Ελεγα θα χωρισω για να μην κοροιδευω τον ανθρωπο που ειναι μαζι μου και παραλληλα τον ιδιο μου τον εαυτο,και θα κανω ο,τι θελω..χωρις αναστολες...χωρις ''πρεπει'' και ''μη'' ...
  

Χωρισα...και ομως δεν αλλαξαν πολλα..δεν επετρεψα μαλλον να αλλαξουν πολλα ενω το εκανα γιατι πιστευα πως αυτο θα γινοταν....Στην αρχη ναι!Ενιωσα τοσο απελευθερωμενη..επιτελους εκανα ο,τι εκανα χωρις να λεω απο μεσα μου<<κριμα ειναι ..δεν πρεπει να του φερομαι ετσι...ουτε  σ'αυτον,ουτε σ'εμενα>>Ημουν μ'αυτον που τοσο ακιρο ελεγα οτι θελω να κανω πολλα...και ειχα οση αξιοπρεπεια μου ειχε μεινει και αυτον διπλα μου..Μεχρι που να περασουν οι μερες και να νιωθω την απουσια σου....μπορει να ημουν με τν Σ ομως ου ελλειπαν ηδη πολλα..και αναρωτιομουν:Μα καλα,αυτο δεν ηθελα?Ποιο ειναι τελος παντων το προβλημα μου??Τι θελω να κρατησω και τι να αφησω??Δε ξερω γιατι ολη αυτη η ταραχη μεσα μου...Δε ξερω τι να διαλεξω..ειναι στιγμες που θελω οσο τιποτα αλλο να ειμαι μαζι σου...τοσα χρονια μαζι ημασταν...ποτε δε μαλωσαμε..τι μας εφερε εδω γαμωτο??(Χαζη η ερωτηση μου./...μαλλον γιατι εφτασα εγω ως εδω και εκανα ο,τι εκανα??)Πφφ.....

Και απ'την αλλη να σκεφτομαι οτι ισως τελικα να μην μπορεις να μου προσφερεις οσα εγω θελω...(την τρελα.τα πολλα τηλεφωνα,τα πολλα μηνυματα,τις ατελειωτες ωρεσ να ειμαστε μαζι και αααλλαααα τοοοοσααα)και αυτο να με απωθει απο εσενα..αλλα τι?μονο αυτα εχουν σημασια?Αν νιωθω τοσα πολλα ολα αυτα τα προσπερναω....(???)


Και οσα δε μπορω να βρω σ'εσενα,τα βρισκω στον Σ ...Γιατι μαζι του ειμαι τρελη,περιμενω μηνυμα του και χαμογελαω ολη την ωρα,κανει πολλα για'μενα...ειναι ομως και αυτη η διαφορα ηλικιας που εχετε...αυτοσ παιδι κυριολεκτικα,και εσυ αντρας με υποχρεωσεις και ''δυσκολιεσ''και αναρωτιεμαι..Τι μου ταιριαζει??Το παιδι μεσα μου?Η' καποια απωθημενα???Δε ξερω τι να κανω...ξερω μονο πως με τον Σ ολα σχεδον τελειωσαν..και τον καταλαβαινω...ηδη τοσο καιρο ενας Θεος ξερει πως εμεινε εδω που εμεινε....οσο και αν θελω να τον αφησω να ηρεμησει αλλο τοσο δε μπορω...Πολλα τα ερωτηματα...οι απαντησεις ομς ΚΕΝΕΣ ...και εγω....ακρωβατης της ψυχης μου σ'ενα σχοινι που λιγο ακομα να το τεντωσει κανεις θα βρεθει στο κενο...μαζι με τις απαντησεις .....

Δεν υπάρχουν σχόλια: