Κυριακή 2 Ιανουαρίου 2011

Νέα χρονιά...σταθερές αξίες .....!!

Καλή χρονιααααά...Μπήκε το 2011 και έφυγε μια πολύ περίεργη και πολύπλοκη χρονιά για'μένα..Αν και το 2011 μπήκε πάλι περίεργα..Ας δούμε λοιπόν τι παίχτηκε..

Παρασκευή βράδυ..Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος,όλη η οικογένεια στη γιαγιά και στο παππού για αλλαγή χρόνου..Ντυμένη εγώ όσο πιο όμορφα μπορώ και περιποιημένη όπως είχα να με δω πολύ καιρό τώρα..ένιωθα ξεχωριστή και μου άρεζε όλο αυτό..μπαίνουμε στο ασανσέρ να ανέβουμε στο σπιτι και με το που ανοίγει η πόρτα και αρχίζουν όλοι να μπαίνουν στο σπίτι νιώθω τη δόνηση από το κινητό στη τσέπη μου..''Ποιός να είναι??''αναρωτήθηκα..βλέπω *Σ..ΣΠΙΤΙ* ...Τι θέλει σκεφτηκα και με παίρνει από το σπίτι??Το σηκώνω και ακούω το τραγούδι μας...μ'έβαλε να τ'ακούσω όλο και μετά μου το έκλεισε...Να πω την λήθεια μου άρεσε τοσο μα τόσο πολύ αυτό που έκανε αλλα απ'την άλλη σκεφτόμουν τα χθεσινά..και όσα μου είχε πει..προς το παρόν...μένω με το χαμογελο..
Αρχ'ιζουμε τρώμε όλοι στη γιαγιά και αφού έχει περάσει όλη η ώρα να σου και η αλλαγή χρόνου..μπαμ,μπουμ έξω,τα πυροτεχνήματα πάνε και έρχονται..έλαμπαν τα μάτια μου από το παραμυθένιο σκηνικό και παράλληλα σκεφτόμουν τετοια μέρα πριν ένα χρόνο πως ήμουν,τι ευχόμουν,τι λάθη είχα κάνει,και πόσα παράξενα μου είχαν συμβει...το ίδιο έκανα και φέτος και μπορώ να πω με σιγουριά πως ουτε στα όνειρά μου την φανταζόμουν αυτή τη χρονιά..ακόμη και στα μηνυματα που στέλναμε για <<χρόνια πολλα΄>>ήταν με διαφορετική σειρά φέτος..πρώτα στα άτομα που μου στάθηκαν πραγματικά,και μετά στις υποτιθέμενες κολλητές που έταζαν τόσα και εκαναν τα μισα.......!!κόψαμε βασιλόπιτα και μετα από λίγο φύγαμε γιατί θα έβγαινα με την παρέα μου για βράδυ..πέρσυση τέτοια μέρα ήμουν με τις κολλητές μου στ ίδιο τραπέζι,γλεντούσαμε μαζί και όλα ήταν μέλι γάλα...φέτος κάθομαι στο απέναντι τραπέζι απ'αυτές με τα άτομα που ήταν πάντα δίπλα μου,και περνάω καλά μ'αυτά..αρχικά ένιωθα παράξενα..αναρωτιόμουν γιατι να είναι τόσο άδικη η ζωή,και το λέω γιατι έχει γίνει κάτι ανάμεσα σ'εμένα και την κολλητή μου σαν παρεξήγηση και είχαμε φτάσει σε σημείο να είμαστε σαν απλές φίλες..Και λυπάμαι γι'αυτό γιατί πολλές φορές πας να κάνεις ένα καλό και βρίσκεις το μπελά σου...άρχισα να πίνω και να χορεύω όπως έκαναν όλοι..η Ε (η κολλητη μου)ήρθε να τσουγκρίσουμε τα ποτήρια και να χορέψουμε...ένιωθα τόσο χαρουμενη που έπινα ανεξέλεγκτα και χόρευα με όλη την ενέργεια που είχα..στο μαγαζί πανικός..ανέβηκαν 2από την παλιά μου παρέα πανω στο σκαμπό να χορέψουν ανέβηκα και εγώ...με κοιτάει η άλλη κολλητη μου και μου τραγουδούσε απο μακριά σαν να μου αφιερωνε τα λόγια..και απ'την άλλη έβλεπα την Ε να μου τραγουδάει και αυτη και να με κοιταει με νοημα..ένιωθα σαν να λείπω και απο τις 2 και να το δείχνουν μιας και είμαστε μαζι στο  μαγαζι,μιας και λίγο το τραβαει και η μερα...δεν με νοιάζει όμως..μ'αρέσει τόσο πολύ όλο αυτό!!Οι ώρες περνούσαν και όλοι λίγο πολύ ήταν κομμάτια..μία απο την παρέα μου που καθόμουν μέθυσε παρα πολυ και αναγκάστηκαν να φύγουν για να ην πανε σπίτι...σκέφτηκα ''γαμώτο..γιατι αυτή??''ειχαμε κανονισει να πηγαιναμε απο τα παιδια για ποτο μετα..τον Σ και την παρεα του..τον πήρα τηλ και του είπα πως ακυρο τελικά γιατί ειναι τυφλα αυτη..και τον ρώτησα αν θέλει να βρεθουμε ..μου είπε πως δεν εχει μηχανακι και να περιμενω να ρωτησει κανεναν μηπως μπορει να του το δωσει για λιγο..τελικα τα καταφερε..μου ειπε να βρεθουμε..βρεθηκαμε σε μια πολυκατοικια..ηρθε κυριλλε...με κουστουμιά..ηταν κουκλος...τον αγκαλιάζω και με αγκαλιάζει για χρόνια πολλά και ο καημενουλης μου παγωνε γιατι φορουσε σακακι και ειχε που ειχε παγωνια,ποσο μαλλον πανω στο μηχανακι...ηρθε ομως!!Αυτο έχει σημασια..κοιτιόμαστε..και φιλιόμαστε....και φιλιόμαστε..και φιλιόμαστε...προχωρησε όλο αυτο και μετα αγκαλια...τον κοιταω και τον λεω,ξες τι λενε ε?οτι ο,τι κανεις σημερα θα το κανεις και όλο το χρόνο..και με ξαναφιλάει...μετα με πηγε σπιτι γιατι ειχε περασει ηδη ωρα..με φιλησε και ειπαμε πως θα τα πουμε..μιλησαμε την επομενη για λιγο στο τηλ.και σημερα στο msn..και αυτα...τώρα θα σκεφτομαι πως περυσι τετοια μερα μου έμεινε μια γλυκια γευση με τα κοριτσια (κολλητες) και πως βρεθηκα με τον Σ..και το πρωτο μου φιλι ήταν μαζί του..Α!Ξέχασα να αναφέρω οτι ο Ο δουλευε...γι'αυτο και δεν ήμασταν μαζι..και λεω,πως τιποτα δεν ειναι τυχαιο και ολα εχουν το λογο τους..γιατι αν δουλευε τιποτα απ'ολα αυτα δεν θα ειχε συμβει..!!

Γενικη εικονα Πρωτοχρονιας??? --------> Τ.Ε.Λ.Ε.Ι.Α ! ! ! !

2 σχόλια:

Εκείνη.. είπε...

Καλή Χρονιά σου έυχομαι κουκλίτσα!

και απ'ότι βλέπω όλα καλά!

Φιλάκια πολλά!

Litsaki είπε...

Εκείνη μου..Καλή χρονιά και σ'εσένα..ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!Εγώ θα έλεγα οτι απ'οτι βλέπεις(πιο πάνω)δεν είναι καλά...παρ'όλα αυτά ελπίζω να πάνε..Φιλάκια φατσουλα μου!!