Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2011

Άνω-κάτω ΟΛΑ !!!

Χάθηκα..ναι αυτο είναι..χάθηκα τελείως...Ακούστε τι μου συνέβει και θέλω τις γνώμες σας..
Προχθές μάλωσα με τον Σ γιατί ξέσπασε για ακόμη μία φορά και μου είπε πως πρεπέι να κάνω κάτι..ότι επειδη δε μιλάει δε σημαίνει και πως δεν καταλαβαίνει κάποια πράγματα..δεν ήθελε όμως λεει για να μην χαλάσει αυτό το όμορφο που μας περιτριγύριζε τις τελευταίες μέρες..δεν άντεξε όμως και έκανε το <<μπαμ>> ..Μετά απο μεγάλη λογομαχία και άσχημα λόγια,που ναι μεν έχει δίκιο και το γνωρίζω μου τα χτυπάει με τέτοιο τρόπο ωστε να με πονάνε ακόμα πιο πολύ και να μου θυμίζουν πόσο λάθος φέρομαι!!Εκείνο το βράδυ δε μπορούσα να του πω όλα όσα ήθελα...ήταν η μαμά μου λίγο πιο πέρα και περίμενε να κλείσω το τηλ.(πόσο με νευρίασε..πόσο)!Κατάλαβε οτι κάτι τρέχει και άρχισε να μου λέει τα δικά της περί σωστού και λάθους,ειλικρίνιας και σεβασμού..λες και ήταν βαλτή κ'αυτή να με κάνει ακόμα χειρότερα..έτσι του είπα να βρεθουμε την επόμενη μέρα και να του πω όσα δεν πρόλαβα και ήθελα...έτσι και έγινε..του είπα όλα όσα ήθελα..ίσως και παραπάνω απ'όσα 'επρεπε και μαλλον πράγματα για τα οποία ουτε καν εγώ η ίδια ήμουν σίγουρη!!Του είπα πως θέλω να είμαι μαζί του..γιατι περνάω όμορφα..γιατί είμαι ο εαυτός μου μαζί του,γιατί γελάω συνέχεια...γιατι μ'αρεσει απ'το πιο χαζο μέχρι το πιο τέλειο πανω του αλλά και στον χαρακτήρα του..Δεν ήμουν σίγουρη κατα πόσο εννοούσα όμως οτι θέλω να είμαι μαζί του..και αυτο γιατί παρ'όλο που τα βρήκα με τον Ο,ο Σ ξέρει οτι είμαι χωρισμένη..τόσο άνω κάτω τα έχω κανει όλα...φανταστείτε λίγο..:/ !!Αυτός άρχισε να μου λέει πως δεν με πιστεύει,πως έχω κάνει πολλά λάθη..και άλλα τοσα..για τα οποία έχει απόλυτο δίκιο!!!Τελικά μετά απ'αυτά έληξε η συζήτηση..έφυγε αυτός..έφυγα και εγώ πολύ καταρακωμένη..πήγα σπιτι και μετά από λίγο κοίταξα το κινητό..είχα 2 κλήσεις του και με το που τις βλέπω,παρά τα όσα μου είπε και με έκανε να νιώσω ασχημα τον πήρα να δω τι ήθελε..μου ζήτησε να κατέβω λίγο κάτω από το σπίτι μου..να μην τα πολυλογώ κατεβηκα και ήρθε σ'ενα λεπτό..έπεσα στην αγκαλια του και αυτός με έσφυγγε όσο πιο δυνατά μπορούσε..το ένιωθα....το ήθελε τόσο πολύ. Μου ζήτησε λίγο χρόνο..θέλει να δει λεει να σκεφτει..και του ειπα ενταξει..άλλωστε και εμένα με βόλευε αυτό για να δω τι θα κάνω με τον Ο!!!Απο'δω και απο'κε,εκείνο το βράδυ έληξε πολύ όμορφα...με ωραία μηνύματα και ακόμα πιο ωραίες σκέψεις..Το άλλο πρωί μιλήσαμε και είπαμε να μπούμε στο msn με καμερα να τα πουμε και απο κει..Ετσι και έγινε...απο τσ 3:30 μέχρι της 7:30 μιλούσαμε ασταμάτητα...γελούσαμε...ακούγαμε μαζί τραγούδια που αφιέρωνε ο ένας στον άλλο και γενικά ήταν τόσο τελεια..ήρθε και η ώρα να βρεθούμε..πως και πως την περίμενα..πήγα στο γνωστό κρυφό σημείο που εχουμε συνήθως ραντεβού και ήρθε και αυτός..φιλιόμασταν...γελούσαμε...λέγαμε πως ήταν η μέρα μας..όλα μέχρι στιγμής μέλι γάλα,μεχρι που με ρωτάει τι θα γίνει μ'εμάς..ΩΧ!(Λέω απο μέσα μου)Τον ρωτάω με ένα αχανές βλέμμα..-Τί θες να γίνει?Μου λεει..-Εγώ θα σου πω??Απο δω,απο κει πάλι άρχιζε η συζήτηση να χαλάει..(όχι πάλι Θεέ μου..όοχι..)Άρχισε να μου λέει πως δεν με εμπιστεύεται με ΤΙΠΟΤΑ μετά απ'όσα έχουν γίνει και πως θέλει να δει κάτι για να δει οτι όντως λέω την αλήθεια...και μου ειπε πως θέλει να παρω τηλ.τον Ο μπροστα του και να τον πω να μην με ξαναπάρει τηλ.Και αυτο γιατι φοβάται οτι θα μιλαώ μαζί του αν το κάνω μόνη μου,και δεν γουσταρει όπως κορόιδευα τον Ο μαζί του τώρα να κοροιδευω αυτον με τον Ο..εδώ που τα λέμε έχει και ένα δικιο..όχι οτι θα συνέβαινε κάτι τέτοιο απλά μετά απ'οσα εχουν γίνει ούτε εγώ αν ήμουν στη θέση του θα τον εμπιστευόμουν..Αλλα σε κάποια θέματα είμαι κάθετη..ακόμη και να ημουν 1000% σίγουρη οτι θέλω να είμαι με τον Σ και να κάνω μια νέα αρχή,τηλέφωνο απο'μενα μπροστα του κιόλλασ δεν θα το δει..και αυτό γιατί έκανα που έκανα τόσα..έναν ελάχιστο σεβασμό στη σχέση που έχω-είχα οφείλω!!Έτσι δεν είναι??Ούτε εμένα θα μ'άρεζε να πάρει ο πρώην μου τηλ.μπροστα στη νυν του και να με βάλει ανοιχτή ακρόαση για να τον πιστέψει η άλλη..του το είπα αυτο και η απάντησή του ήταν πως σκέφτομαι όλους τους άλλους εκτός απ'αυτόν και ότι αυτή τη φορά το εννοεί πως είναι οριστικό...ίσως αυτά έπρεπε να τα είχαμε πει χτες και να έληγε όλο αυτό εκεί..όμως δεν πειράζει..τώρα τα είπαμε όλα..και δεν εχει μεινει κάτι..δεν εχω να σου πω κάτι άλλο..!Και ανέβηκε στο μηχανάκι να φύγει..Εγώ εκεί...σαστισμένη που δεν καταλαβαίνει οτι αυτό δεν μπορώ να το κάνω που μου ζητάει και παραλληλα να αναρωτίεμαι μέσα μου για πολλά...
Μην με πάρεις τηλέφωνο...σε παρακαλώ μην το κάνεις..δεν έχουμε να πουμε τίποτα άλλο εμείς οι δύο..Να είσα καλά θέλω μόνο και να προσέχεις..και να θυμάσαι πως κάποτε υπήρχε ένα αγόρι που σ'αγαπούσε και εσύ δεν έκανες τίποτα γι'αυτόν..
Τον κοιτάω..δεν έχω λέξεις να εκφράσω αυτο που κυριαρχεί στη καρδιά μου..ειναι θυμός?απελπισία?αγάπη?απογοήτευση?φόβος?Δεν ξέρω...Δεν μιλάω..σε κοιτάω να απομακρύνεσαι...έφυγες απο το στενό μας...έφυγες απο τη συζήτηση......έφυγεσ..απο'μενα....
Δε θα φυγεις όμως ποτέ από την ΚΑΡΔΙΑ και το ΜΥΑΛΟ μου...Ακόμη δεν συνειδητοποιησα τι έγινε..ίσως είναι η δύναμη του ανθρώπου αυτή να μη θέλει να δει την αλήθεια..Ξέρω οτι θα είσαι στο μυαλό μου κάθε λεπτο που περνάει..χωρίς να αμφιβάλλω γι'αυτό που σου λέω..μόνο μην με κρίνεις τόσο άδικα..Γιατί όσο πονάς,πονάω...

ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΜΟΥ..........................................ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΑ...ΔΕ ΞΕΡΩ ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ.....ΑΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ Η ΣΕ 5ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΩΡΑ,ΘΑ ΕΡΘΩ ΝΑ ΣΕ ΒΡΩ......ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΝΙΩΘΩ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ -ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ- .............Σ'ΑΓΑΠΑΩ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ!!!

4 σχόλια:

Mairaki είπε...

Μικρή μου γιατί τα κάνεις ακόμη πιο πολύπλοκα απο οτι είναι??? αφού θέλεις τον Σ....περισσότερο....γιατι δεν προσπαθείς καθαρά....αν και αυτό που σου ζήτησε να κάνεις το θεωρώ παιδιάστικο εκ μέρους του, όση εμπιστοσύνη κι ας μην σου έχει όπως λέει.....αν πραγματικά θέλει, θα κάνει πίσω σε αυτό...θα έπρεπε να σε αφήσει να το προσπαθήσεις....δεν θέλω να σε στενοχωρήσω παραπάνω....αλλά το ζύγισμα δεν το έχεις κάνει ακόμη...και επιπλέον....εσύ τυρρανιέσαι χωρίς λόγο, αντί να ζεις μέσα στο χαμόγελο και την πληρότητα....!!!
σε φιλώ!!!

Litsaki είπε...

Ax Mairaki μου...δεν ξέρω γιατί,αλλά κάθε φορά που μου σχολιάζεις κάτι με κάνεις να δακρ΄υσω..ειναι περίεργο όλο αυτό,αλλά δε ξέρω γιατί μου συμβαίνει...ίσως γιατί έχεις ζήσει κάποια παραπάνω πράγματα και σε νιώθω σαν την αδερφή που δεν ειχα και ηθελα να εχω...
Το ξέρω οτι ειναι περιπλοκα.και τα κανω ακομα πιο πολ υ..όμως πως θα ξεκαθαρίσω στον Ο??Ηδη χωρισαμε πριν λιγο καιρο μια φορα..τωρα πως παλι???Πφφφ....

Σ'ευχαριστω για τις συμβουλες σου!!

Ανώνυμος είπε...

με καλυψε η μαιρακι!!
αχ κοριτσι μου ..τυρανιεσαι..μου θυμιζεις τον εαυτο μου πριν εικοσι χρονια...σε μερικα χρονια θα γελας και θα λες....αξιζε τον κόπο τοοοοση σκεψη και τοσοο πόνος????

φιλακια κόκκινα!!

Litsaki είπε...

Κόκκινο φουστανάκι μου...
Δεν ξέρω πώς θα'μαι σε 20χρόνια..το μόνο που ξέρω τώρα είναι ότι πρέπει να κάνω κάτι και δεν μπορώ..δεν έχω τι δύναμη..όσο και να θέλω όλο κάτι με κρατάει πίσω..και εγώ μένω και ξαναμένω σ'όλο αυτό που παρόλο που ξέρω πως δεν μου κάνει καλό δεν το διώχνω μακριά... :(
τα φιλιά μου και σ'εσένα...