Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2011

15μέρες μακριά εγώ και εσύ ..

Λείπεις μακριά..πολύ μακριά..είμαι Ελλάδα και είσαι Γερμανία...εδώ και 15 μέρες δεν έχουμε μιλήσει ούτε μια φορά στο τηλ...στείλαμε 2-3μηνύματα μόνο και αυτά χοντρά-χοντρά...δε ξέρω πως νιώθω...μπορώ να πω κάπως ήρεμη..πιο χαλαρή..ξέρω οτι και να θέλω να σε δω δεν μπορώ...έτσι δεν το σκέφτομαι καν σοβαρά όσο και αν θα ήθελα...σε 4μέρες θα είσαι και πάλι πίσω...ενώ κανονικά θα έπρεπε να χαίρομαι,δεν συμβαίνει σ'αυτή τη περίπτωση..δε λέω...μέσα μου θέλω πολύ να σε δω..αλλά όλες αυτές τις μέρες είναι σαν να ηρέμησα..σαν να μην μου είσαι και τόσο απαραίτητος...δε γνωρίζω αν αυτό θα αλλάξει όταν ξυπνήσω και θα πω οτι <<σήμερα ερχεσαι>>όμως προς το παρόν έτσι νιώθω..τι είναι τελικά αυτό που με δένει μαζί σου?Να βρεθούμε όπως είχαμε πει πριν φύγεις οτι θα κάνουμε,ή να μην σε δω?Αν σε δω θα θέλω λογικά κ'άλλο..κ'άλλο..όπως πάντα άλλωστε και δεν ξέρω πόσο καλό θα μου κάνει..όμως πάντα δεν έκανα αυτό που ήθελα και όπου με βγάλει?τι?τώρα δηλαδή εδώ θα κολλήσω?Και απ'την άλλη σκέφτομαι οτι αν δεν σε δω,ίσως είναι καλύτερα...ίσως έτσι για'μενα έχεις μείνει εκεί πίσω..στη Γερμανία..και όσο περνάει ο καιρός και φυσικά χωρίς να προκαλώ ωστε να σε δω και καλά τυχαια σε ξεχάσω..έτσι δεν λένε?οτι ο χρόνος είναι ο καλύτερος γιατρός?Όμως όποιες σκέψεις και αν κάνω νομίζω πως δε θα χάσω την ευκαιρία να τον δω..δε ξέρω αν θα κάνω το σωστό αλλά και απ'την άλλη πότε έκανα το σωστό τα τελευταία 2 περίπου χρόνια?Βέβαια θα μου πείτε γι'αυτό έφτασα και εδώ που έφτασα..αλλά τι να κάνουμε?Είμαστε οι ίδιες μας οι επιλογές και πρέπει να μάθουμε να εκτιμάμε τον εαυτό μας όπως είναι..γιατί αν πιστεύουμε εμείς μία φορά αυτός θα πιστεψει σ'εμας 10..και έτσι δε θα μείνουμε ποτέ''μόνοι''μας..γιατί ο καλύτερος μας φίλος μπορεί να αποδειχθεί και ο χειρότερος εχθρός μας...ποιος?!Ο ίδιος μας ο εαυτός...

6 σχόλια:

Δaνaη's είπε...

για αυτό ακριβώς λένε πως
"μάτια που δε βλέπονται, εύκολα λησμονούνται "
:P

είναι μερικά πρόσωπα, που ακόμη και να 'θέλεις' δε μπορείς να τα διώξεις απ' τη ζωή σου.. ;)
δε ξέρω τι έχει γίνει.. αλλά μη πιέζεις τον εαυτό σου.. κάνε ότι σε κάνει να νιώθεις καλα :)

προφήτηs είπε...

όσο κ αν αργήσεις να τον δεις, τη μέρα που θα γίνει αυτό θα νιώσεις ξανά την ίδια επιθυμία, κ όλα θα αρχίσουν από την αρχή... εκτός κ αν έχεις αποφασίσει να το τελειώσεις..

όλα είναι δικές σου επιλογές

καλησπέρα

Katerina είπε...

Ο χρόνος λένε είναι ο καλύτερος γιατρός... ίσως και στην δική σου περίπτωση.

Να σκέφτεσαι θετικά και προσπάθησε να είσαι πάντα χαμογελαστή.
Και όλα θα γίνουν πιο όμορφα...

φιλιά
καλή εβδομάδα να έχεις!

Litsaki είπε...

Katerina μου..καλή εβδομάδα και σ'εσένα...

Ίσως έχεις δίκιο..κάθε μέρα τελαυταία όλο και κάτι θα με εκπλήξει και θα με κάνει να είμαι καλά...και αυτό δε θέλω να το χαλάσω..ίσως ειναι ο χρόνος όπως σωστά ειπες..που δεν του αφήνω περιθώρια βέβαια και εγώ να πάρει το δρόμο του...

Να'σαι καλά για την περιπλάνησή σου..φιλιά πολλά !!

Litsaki είπε...

Δavaη μου..
Πόσο σωστό ήταν αυτό που είπες...''κάποια άτομα πολλές φορες ακόμα και να θέλουμε να τα διώξουμε απο την ζωή μας δεν γίνεται...δε ξέρω πως θα ειναι η συνέχεια..η καταληξη..όμως θα προσπαθήσω να είμαι πιο χαλαρή και πρωτα πρωτα να ειμαι καλα μ'εμένα όσο μπορω..να βρω το ενδιαφέρον σε απλες καθημερινες κινησεις..κάνοντας ενα βημα τη φορα..χωρις αγχος...
Φιλακια πολλα ¨*

Litsaki είπε...

Προφήτη μου...
τον είδα χθες..ναι!έχεις δίκιο...έτσι ένιωσα..αλλά κάτι απροσδιόριστο σαν να με τραβούσε λίγο πίσω..σαν να ήθελα να με κάνει να μην αφεθώ τόσο..ίσως γιατί θα τον ξαναδώ σύντομα και θα ειμαστε μαζί για ένα βραδυ..ίσως γιατί είναι η δύναμη της ψυχής να φοβάται να ξαναπέσει τόσο πολύ ψυχολογικά..ίσως...ίσως..ίσως...δε ξέρω !!Εύχομαι μόνο να έχει το λόγο του..
Καλο μεσημεράκι να έχεις !!