Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

Πόσο πολύ μου λείπεις!!!

Αυτή τη φορά,δεν χρειάζεται καν να σκεφτώ πως να ξεκινήσω την ανάρτησή μου...Στο μυαλό μου είσαι ΜΟΝΟ ΕΣΥ!!!
Γιατί να ήρθαν έτσι τα πράγματα??Γιατί να έκανα τόοσο λάθος?Σε άφησα να φύγεις μακριά μου,και τώρα πια δεν υπάρχει εύκολος δρόμος για να γυρίσεις...μακάρι να είχα φερθεί διαφορετικά...Και τώρα,προσπαθώ να μαζέψω τα κομμάτια μου και να βρω τη δύναμη να μην σε πάρω τηλέφωνο..να μη προσπαθώ να βρω δικαιολογίες για να σε δω έστω για λίγο...μα μου είναι τόσο δύσκολο...ΦΟΒΑΜΑΙ...φοβάμαι να αφήσω το χρόνο να περνάει...χωρίς να κάνω τίποτα!!Απ'την μια λέω πως ίσως έτσι είναι καλύτερα...ίσως έτσι καταλάβεις οτι νοιάζομαι για'σένα και σ'αφήνω να ηρεμήσεις όπως προχθές μου ζήτησες...Απ'την άλλη πάλι λέω,μήπως νομίζεις οτι δεν ενδιαφέρομαι αν δεν σου τηλεφωνώ και δεν ασχολούμαι μαζί σου...τι είναι λοιπόν στη προκειμένη πιο σωστό?Ολο αυτό το καιρό έμαθα πολλά για μένα..και αν και ακόμη δεν είμαι τελείως ξεκάθαρη,ξέρω τι θέλω!Και αυτό που θέλω είσαι μόνο ΕΣΥ!Πάντα σ'αγαπούσα το ίδιο δυνατά...έτσι όπως ποτέ δεν αγάπησα ΄κανέναν και ελπίζω ο Θεός να τα φέρει έτσι και να μας ξαναενώσει!!Σε χρειάζομαι!!!!Σε χρειάζομαι γιατί μαζί σου είμαι αυτό το κοριτσάκι που μεγάλωσε μαζί σου..και έμαθε πως είναι να αγαπάς...με όλη σου την καρδιά..με την ψυχή...2σώματα κλεισμένα σε 1 !!!!Τώρα περιμένω μόνο....να μου πεις οτι θα έρθεις σπίτι μου να καθήσουμε τώρα που θα λειπουν οι δικοι μου,και ίσως εκεί πούμε πολλά....μακάρι ο Θεός να βάλει το χέρι του και να γίνει!!!!Γιατί το χρειάζομαι όσο τίποτε άλλο!!!!Σ'ΑΓΑΠΑΩ ΝΙΝΙ ΜΟΥ !!!

8 σχόλια:

Ioanna Nikita είπε...

ακριβως ετσι νιωθω και εγω γιατι προσφατα με αφησε αυτος που αγαπω...

Ioanna Nikita είπε...

μπορεις να επικοινωνησεις μαζι μου? πιστευω πως θα βοηθουσε γιατι απ οτι φαινεται βρισκομαστε σε παρομοιες καταστασεις

Litsaki είπε...

Lostdream μου..
Παει καιρός απο τότε πο αφησες το σχόλιό σου,όμως τη μια έλλειπα,την άλλη δεν είχα διάθεση να μπω...Θα το ήθελα πολύ να επικοινωνησουμε..θα ανταλάξουμε απόψεις και στιγμές!!

Ioanna Nikita είπε...

στειλε μου e-mail
ioanna03@otenet.gr
:)

Litsaki είπε...

Σε έκανα add στο msn να ξέρεις..θα τα πούμε απο κει λοιπόν... :))

Ioanna Nikita είπε...

δεν εχω πλεον msn αλλα αν ειναι να μιλησουμε θα βαλω!! :) αλλιως στειλε μου e-mail

Litsaki είπε...

στειλε μου εσυ e-mail θα περιμένω!!! =) sorry που χάθηκα,αλλάσυνέβησαν πολλά...=(

Ioanna Nikita είπε...

δεν εχω το ε-μαιλ σου!!!