Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011

Χρόνια σου πολλά ΖΩΗ ΜΟΥ !!!

Σε λίγες ώρες σαν σήμερα πριν 22χρόνια ήρθε στη ζωή ο άνθρωπος που μαζί του πέρασα 4 ολόκληρα χρόνια..όπως και αν ήταν αυτά,ήμασταν μαζί...
Σαν σήμερα χάρισες στους γονείς σου το πιο πολύτιμο δώρο..μαζι μ'αυτούς χρόνια μετά βέβαια..το χάρισες και σ'εμένα....
Είναι η πρώτη χρονιά που δεν είμαστε μαζί...πω..ποιος να το φανταζόταν?Το καλό βέβαια είναι οτι μιλάμε..και πισω απ'όλα αυτά υπάρχει και το ενδεχόμενο της επανασύνδεσης..μα ποιος ξέρει ακόμα?
Εύχομαι στη ζωη σου να σου έρθουν όλα όπως τα ονειρεύεσαι...μια πολύ καλή δουλειά..με κανονικό ωράριο..και ανθρώπους γύρω σου που αγαπάς και σ'αγαπούν...αν και στις μέρες μας δύσκολο...όχι ακατόρθωτο!!
Θέλω να σου ζητησω <<ΣΥΓΓΝΩΜΗ>>για όσο πόνο σου προκάλεσα...και ενα μεγαλο<<ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ>> για όλες τις όμορφες στιγμές που μου χάρισες απλόχερα!Στη ζωή μου δεν έχω γνωρίσει τόσο καλό ανθρωπο ξανα...ίσως σε έστειλε ο Θεός και εγώ η χαζή κάνω ότι να'ναι...
Όμως θέλω να ξέρεις οτι καθε μα κάθε μέρα είσαι στο μυαλό μου...και οτι ειναι στιγμές που δεν θέλω καμμιά άλλη αγκαλιά εκτός από την δική σου!!!Μελλό?Ίσως..μα αληθινό!!
Σε θέλω ξανά πίσω στη ζωή μου..στην καθημερινότητά μου....να μου γεμίζεις τη μέρα με μια απλή καλημέρα...ένα σ'αγαπώ!Και ας μην ήσουν τόσο ρομαντικός τύπος...άλλωστε σ'αγαπησα γι'αυτο που είσαι...και δε θέλω ποτε σου να αλλάξεις!!!
ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΜΟΥ......Σ'ΑΓΑΠΑΩ Μ'ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ!!!!!!!ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΛΑΘΗ,ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΜΑΙ ΟΣΟ ΜΠΟΡΩ ΚΑΛΥΤΕΡΗ!ΜΗΝ ΜΕ ΞΕΧΝΑΣ!!!! 19/05/07 ....=>ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!! <3

2 σχόλια:

Ioanna Nikita είπε...

τι ομορφο....

Litsaki είπε...

Να'σαι καλα lostdream μου...απλά λόγια,αλλά βγαλμένα μέσα από την καρδιά...